snart drar allt igång, igen!

Vaknade vid tolv idag trots att mitt mål med dagen var att gå upp när klockan ringde det vill säga 9.00 men så blev det inte. Dagen började segt låg i sängen till halv ett tror jag sen bestämde jag mig för att det faktiskt fick vara nog men slöhet! Så trots min början till förkyldning så åkte jag till handens centrum och hittade faktiskt lite fynd på gina! Jag trodde att de skulle vara helt kört när jag kom in i affären och allt hände hur som helst. Men jag hittade en tröja och en tunkia, det bästa var att hon i kassan sa fel när hon sa priset jag tror hon sa 237 men så jag räkte fram presentkortet som var på 250 och fick pengar tillbaka men på kvittot stod de 273 så ja, jag får väl skryta med att jag fyndade lite extra först fattade jag inte ens men sen när jag kom hem då började det klarna, synd för dom, strålande för mig :)

Nu ligger jag i soffan och tror snart att jag  dör av hunger, mamma och resten kom hem klockan 20.00 och nu är hon och handlar middag, man får väl se vad hon hittar på, helt klart den senaste middagen jag någonsin har ätit klockan är ju faktiskt nio!!!!

Imorrn är sista dagen på troligtvis mitt sista jullov nånsin, det suger ju! Men det ska bli rolig och riktigt skönt att återgå till vardagen igen! Är dock lite orolig över hur det ska bli att gå upp när klockan ringer 6.00? Men men, det löser sig! :)

Nu kommer mamma hem så nu ska jag nog äta!!

Människor kommer in i ditt liv av en orsak!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0