så äre!

Idag är ingen bra dag, jag är trött och grinig och deppig tack gode gud för att lärare idag sa att han ändrade provet till nästa torsdag, jag kan andas nu!!
Efter skolan gick Alina å jag hem, det var mycket trevligt! Sen vid fyra så åkte jag å träffade pappa och åt middag och införskaffade mig även ett par nya skor till vår/sommar! Jag ser så fram emot sommare, jag längtar som en tok men jag vet nog inte rikigt vart jag ska ta vägen eller vad jag ska göra! Någon som har ett jobb att dela med sig av? :)

Här är skorna, köpte dom dock i svart dom är underbart sköna men och jag funderar på att köpa ett par bruna också, bara för att som sagt dom är sköna och inte alls så dyra 298 kr!



Nu ska jag boka biljett åt mig och pojken hem från sälen den 27 feb!

Ge aldrig upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0