onsdag!

Nu har det dragit igång jag var sjukt trött imorse när klockan ringde 5.40 var tvungen att gå upp tidigare så jag hann duscha! Usch, var trött jag var! Kunde inte somna igår, men till slut så och då förföljdes jag av konstiga drömar, precis som natten innan! Tänk om man är sanndrömmare, det hoppas jag dock inte, för då börjar nog mitt livs största mardröm snart!!

I skolan så var det underbart att träffa alla, helt sjukt roligt och som vanligt så gick min mun som aldrig förr!!
Folk säger att jag hörs över allt, undra varför?! :)

Undra vad livet har att erbjuda imorgon då! Vi får väl la se!!


Säg aldrig förevigt, du vet inte vad livet vill med dig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0