onsdag

Dagen har varit en såndär bra dag! Jag tycker att jag har hunnit med mycket saker, bland annat att göra klart menyn, så jag träffade moster idag! Hon kom med mycket goda råd, trevligt och bra för min del!! Det roligaste idag var när vi gick från skolan och skulle gå uppför en istrappa, Nyllet gick först, han halkade lite, vilket Alina å jag tyckte va otroligt roligt, så vi går efter honom, på sidan om oss så går Hanna uppför som om det var helt naturligt att man går uppför en istrappa. Helt plötsligt går det inte alls och vi glider bakåt för att sen sätta oss på ett trappsteg och brister ut i skratt, tårarna rinner och vi vet inte vart vi ska ta vägen! Hanna och Nyllet står typ och gapar och är helt ja, förvirrade? Jag gör ett försök att ställa mig upp och ska ta mig till kanten där de är mer snö och där Hanna lyckades gå upp även Alina gör ett försök att ställa sig upp men misslyckas men till slut går det. Hela situationen var väldigt, väldigt roligt! Men man måste nog vara där för att förstå när Alina och jag åker baklänges och sen bara landra rakt på rumpan!

Skönt, menyn är klar nu ska jag bara sätta ihop den!

Min mobil är inte min vän, den söker efter nät hela tiden och när jag väl har mottagning så kan jag inte ta emot sms! Vi är inte nära varandra längre, mitt liv rasar samman utan den och nu sviker den mig!! Men jag ska ge den en chans till annars får jag kosta på mig en ny tele, något förslag någon?


Nu väntar jag på att mamma ska komma hem, då ska vi äta! Undra vad det blir idag!
Ikväll ska jag fortsätta med mitt eviga pluggande! Men jag får inte missa arga snickaren idag klockan 20.00 men jag kanske kan titta på tv och plugga samtidigt :)

En annan trevlig sak som hände idag var att jag äntligen efter två veckor ungefär som sagt äntligen fick prata med min bästis!! :)

Behandla andra som du själv vill bli behandlad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0