mycket trött!

Nu har jag precis lagt mig i sängen kom hem tio över nio åt lite och nu ska jag typ snart gå och lägga mig jag är helt slut, otroligt trött!! Jag förstår inte hur först skolan och sedan jobbet kan slita så mycket på mig!

Vi kanske är för olika nu för tiden? Vi kanske har växt ifrån varandra? Våran vänskap kanske är påväg bort?

Tack ni som finns, tack ni som står ut! Tack!

Nu behöver jag sova och till alla er som fick IG-varning idag i engelska! Ta det lungt, ni kommer inte få IG! Det känns som att hela världen håller på att deppa ihop för den där IG-varningen, varför inte tro på er själva? Jag tror på er och jag är evigt glada över eran ärlighet! Vi får väl trösta oss med lite alkohol, vad sägs om på Torsdag?

Pojkvän, jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0