måndag!

Idag är det måndag, måndagar är okej! Men den här måndagen har varit alldeles för seg  jag börjar tröttna på att ligga i soffan med en filt på mig i pyjamas och kolla på TV en stund, men inte för länge för då får jag alldeles för ont i ögonen och då ser jag typ rosa elefanter! Jag vill bli frisk, riktigt frisk, helt frisk för att vara övertygande!! Men jag tror att det börjar ge sig, febern är påväg ner och nästan bort den ligger på 37.6 så snart hoppas jag på att den är borta! Jag vill tillbaka till skolan tillbaka till verkligheten, shit! Jag måste vara riktigt knäpp!!!

Mohahahah, jag har lagt en förbannelse över Hanna, så nu är hon också sjuk. Förlåt gumman, jag vet hur det känns när febern är så hög så man inte kan sova, hur det känns när man har minst 6 kg snor i näsan och verkligen hur det känns när man hostar och hela magen är påväg upp! Krya på dig!


Älska mig, jag behöver det just nu!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahha tack vännen <3 Jag älskar dig när du behöver det =P =)

2009-01-12 @ 20:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0