lördag kväll!

Jag vill börja med att tacka för en trevlig kväll igår, kanske inte värsta party men vi dansade och dansade och hade det trevligt, mycket trevlig till och med!
Idag har jag känner mig halft död, jag är så sjukt trött! Jag behöver verkligen sova, pojken och lillebror åkte på MC-mässan idag vid halv ett, mamma och jag åkte och handlade vi kom hem med brors mobil som varit på lagning och en ny hårfärg till mig sen även en himla massa mat!

Håret blev bra, lite ljusare än förrut ska nog köpa en förpackning till imorrn och slänga i så blir det lite ljusare jag vill ha en förändring funderar även på att uppsöka en frisör, kanske dax för lugg igen? Vi går mott ljusare tider!

Annars så har det inte hänt mycket idag, förrutom att jag nyss vaknade i soffan av att pojkvännen låg och tittade på mig! Imorgon ska jag bli nyttig, inte små äta och börja träna! På måndag kommer lönen! Underbart!
Så om någon vill ut på promenad så slå en signal!

Jag skulle behöva plugga! Jag har prov på måndag men hela dagen imorrn lär väl gå till de, jag har inget val är alldeles för trött för att öppna en samhällskunskapsbok just nu! Så jag känner mig som en dålig människa sen sa jag även nej till att gå ut idag med sötnosarna Natta och Sandra, det skulle vart kul men jag är alldeles för trött och som sagt så skriker pluggandet efter mig! Men för tusan Natta vi får ta igen de på torsdag! ;)

Här är min nya färg, men jag är inte så ljus! Golden pralin, 7.3 Jag tycker att den är super snygg, så ja det blir nog en färgning till imorgon mellan allt pluggande! Men vi får väl la se!




Som sagt, ljusare tider pågång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0