kväll!

Nu är klockan redan halv tio, det känns som att jag har varit vaken i hundra år ungefär!
Dagen har varit okej! Jag kan inte hålla mig för skratt, de bara kommer! Det är så komiskt, men jag gillar det!

Samhällskunskap är inte min starka sida iaf inte Gaza eller hur nedrans de nu stavas, Hanna och jag hade lite problem med om de var ett land eller en stad, men jag tror nog att det är en stad? Pinsamt nog så suger vi på geografi!

Idag jobbade jag, det gick fin fint! Har även ännu mer tider än dom jag skrev förrut, så det blir mycket jobb och mycket pengar, lite sova och inget liv!! Jag fick sluta tidiga passet idag! tack tack tack!!

Nu börjar det bli dax för att fixa iordning mig och sen börja tänka på refrängen! Jag är trött, tror att jag har kommit in i en fas när jag tycker om att sova och är konstant trött!
Jag skulle behöva prata med bästis, men jag slår en pling imorrn min sötnos!!

Gräset är inte grönare på andra sidan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0