imorgon är det fredag!

Dagen började sådär, på morgen måste jag lyssna på musik speciellt när jag går till bussen, jag hade klätt på mig och hade verkligen laddat upp för att gå ut i kyla  -11 grader!! Sätter in hörlurarna och ska sätta på ipoden, den är på och jag får höra 10 sek på låten sen dör den och batteriet är dött! Det händer bara inte och för mig som i princip är musik beroende så är det här en stort promblem.

Dagen i övrigt har varit seg, rätt mycket att göra på morgenen, innan 10 dvs men från klockan 11 till 13 så kom de inte en gäst, pinsamt och sjukt tråkigt men vi har ju hållt humöret uppe och haft det riktigt kul iallafall!!

Idag har jag upplevt något som var så otroligt tråkigt, det tråkigaste jag nånsin har varit med om, jag var tyst i 10 mintuer. HAHA!! där såg ni, jag klarade det :D

Imorgon fick vi 30 minuters sovmorgon, riktigt snällt verkligen!!

Undra vad man ska göra i helgen, inga planer alls!!
Jag är lycklig, jag är glad men sen kommer verkligheten tillbaka. Jag mår inge bra. Jag behöver dig, utan att ens behöva be om hjälp, du ska känna mig så väl. Snälla!!


You cant give up when you looking for diamond in the rough, because you never know when it shows up!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0