Imorgon är allt som vanligt igen! Hej du underbara!

Även gårdagens planering för dagen gick ju helt fel, hade även idag planerat att gå upp i bra tid idag så duktig som jag är ställde jag klockan på 10 men kom inte upp förrän halv 12. Så dagen har i övrigt varit lugn åkte iväg och handlade med mamma idag hittade ett par svart stövlar på rea 199, mycket nöjd!

Efter shoppingen så åkte vi hem och lagade mat! Trevligt och mysigt att ha mammsen för sig själv ibland :)

Sen förtsatte jag med att läsa boken som nu är utläst "Tusen strålande solar" kan verkligen rekomendera den, men den var inte så bra som jag trodde som jag har hört från andra att den skulle vara, men bra var den verkligen och en bok som jag kommer minnas!

Nu måste jag vända upp och ner på hela rummet och försöka hitta mina legins, blir tokig jag bad mamma tvätta dom idag eftersom jag la dom i tvättkorgen igår och nu helt plötsligt så är dom borta!! Jag blir galen när saker bara försvinner sådär!!

Imorgon börjar skolan, jag kommer så väl ihåg det den 19 när det kändes som att det skulle ta en evighet tills lovet var slut och man fick träffa alla igen och skratta sig igenom ytterligare en dag, men nej det känns som att det var igår som lovet började, jag hatar när tiden går såhär fort! Men kul ska det iallafall bli att träffa alla igen, riktigt kul till och med!

Somliga människor gör vad som helst för att slippa göra något alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0