grattis lillebror!

Idag fyller lillebror år!! GRATTIS grabben, nu blir det moppe!!

Dagen har varit lugn vaknade halv elva av att mamma kom in i rummet, jag kände mig död! Vid ett kom dom första gästerna, mycket trevligt att träffa pappsen, mormor å morfar och moster!
Till middag blev det pizza syndigt gott men det dåliga samvetet tränger sig tyvärr på! Men imorrn blir det annorlunda kostvanor! Fan, bror ska ju börja träna på gym nu så jag måste också se till att ligga på topp snart!!

Vid sex kom farmor och farfar, senare än dom andra dock men dom hade varit på någon politik sak hela dagen! Men det var mycket trevligt, som alltid!! :)

Det viktigaste var att lillebror var nöjd med dagen och det var han garanterat efter att ha fått ungefär 5000 och två tröjor, så ja snart blir det garanterat en moppe!!

Kvällen ska vara lugn och skön, ska bara vara hemma ikväll! Måste vila upp mig och se  till att vara pigg tills på måndag då jag börjar jobba, tror även att jag ska plugga på menyn, har ju som sagt köpt riktigt fina papper så nu måste jag hitta lite små grejer som jag inte tänker avslöja! :)

Jag älskar när jag har rätt!! Jag ser verkligen det hela framför mig och jag älskar det! Jag har alltid rätt fan, jag är SÅ bra! Eller vad säger du A?

Förresten jag funderar på att köpa den här tröjan istället eller så kanske det blir båda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0