fredag

Jag har precis ätit en god middag som mammsen lagade! Mycket gott :)

Efter skolan åkte Alina och jag in till stan och var desperata efter ett snyggt papper till menyn, jag hittade ett fint och blev super nöjd och har nu världens plan! *stolt* jag älskar och fixa och trixa! Sen hjälpte Alina mig att hitta ett paket till lillebror som fyller år imorrn, det blev två tröjor som jag hoppas han gillar.

Kvällen blir nog enbart en lugn kväll hemma, hade lite andra planer först skulle först ut med Nathalie och resten sen fick jag ett erbjudande om att gå med Pucksis och hennes kusin och hans kompisar men jag tackade även nej till detta underbara erbjudande! Så det blir en lugn hemma kväll, Erik kommer snart över har inte träffat honom på två veckor typ, den 4:de så det är en ganska lång tid, mycket att ta igen! Men det ska bli trevligt jag är helt slut, jag har ont i mitt knä som börjar gå mer och mer sönder det är nog dax att gå tillbaka till min knädoktor för en liten kontroll börjar jag misstänka. 

 Det snällaste någon sa till mig var nog "Jenny, vad fin du är idag. Riktigt vacker!"
Även fast det nog mest var för att vara trevlig och smöra rätt mycket så var det nog det trevligaste idag!


Så med andra ord dagen har bjudit på mycket gott sälskap och väldigt många skratt! Jag är glad över att ni finns, Hanna jag saknar dig!!




Jag vill att du ska se, jag hoppas du kan läsa mina tankar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0