fredag, feber och förkyld.

Jag är sjuk, typ jätte sjuk!! Har haft feber hela natten jag har nog aldrig nånsin kännt mig så varm i hela mitt liv, haha!! Nej, usch de här är verkligen inte roligt, det värsta är att febern har hållit i sig sen inatt och är fortfarande kvar. Halsen gör ont och jag kan inte svälja och hostar bara. Tråkigast av allt var att mamma sa att jag inte fick gå till skolan, känns inte bra att vara hemma tredjedagen första veckan, men vad ska man göra? Jag hoppas ni har saknat mig lite idag och att ni förstår att det är tråkigt och tyst utan mig!

Nu måste jag sova!

Kvällen blir lugn, ensam och hemma inte ens pojkvännen kommer över, kanske lika bra nu när jag inte är på topp!!



Och om jag faller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0