.

Äntligen har jag ätit känner mig som en helt ny människa! En mycket enkel middag blev det, kan ju bero på hur mycket klockan är! Det blev faktiskt två toast med ost och skinka så nu är jag äckligt mätt!


Igår när jag kom hem så var jag helt slut och längtade verkligen efter min alldeles egna säng helt för mig själv, även fast det är jätte mysigt att ligga brevid sin pojkvän så är det faktiskt minst lika mysigt att få sträcka ut sig på hela sängen och gosa in sig i täcket helt ensam. Dom senaste två veckorna har jag inte sovit en natt ensam tror jag nog bestämt, dom senaste fem dagarna så har pojken och jag delat på en 100cm bredd säng, inte mycket plats att röra sig på, men mysigt är det ju! Så inatt fick jag faktiskt en 1.20 säng för mig själv, men jag kände mig faktiskt riktigt ensam! Men det kan det vara värt ibland :)

Nu ska jag smyga upp i soffan med en filt och tre mandariner, MUMS!!

Sovsällskap eller ensamhet, vilket är egentligen bäst?
Jag tror nog att jag röstar på sovsällskap men ensamheten behövs även ibland, hur ska man annars kunna ladda om liksom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0