du kan inte säga aldrig till mig!

Nu har jag pluggat men sitter fortfarande framför boken som ett fån och kan inte ett jävla piss! Kanske kan jag det men inte fan fattar jag och pressen på sig att skriva ett bra prov å få minst VG jadu, det känns inte lätt! Jag kom precis ner till rummt, har kollat på film med mammsen och resten, mysigt mysigt vi såg Swordfish den var okej John Travlolta va med, mer kanske inte behövs beskrivas ;)
Nu sitter jag i sängen och myser med katten! Funderar på att plugga lite, men jag tror jag struntar i det och går upp tidigare imorrn och pluggar då, börjar ju faktiskt 12.45 imorrn!

Förresten, jag slängt i en färgning idag igen och ja håret är ljusare men inte super ljust jag är ganska nöjd men inte super nöjd! Nu ska jag borsta tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0