19.55

Nu ligger jag ner bäddad i soffan och känner mig faktiskt mycket piggare har ätit lite middag och febern är påväg ner nu, den har legat på ungefär 39 grader visa gånger idag men nu känner jag mig bättre, panodilen börjar nog hjälpa lite nu, äntligen!!
Det "bästa" med att vara sjuk är när mamma ringer flera gånger om dagen för att höra hur man mår. Sist gången frågade hon om jag ville ha något från affäre! Då svarade jag, alvedon, panodil, cola och godis! Och mycket riktigt det kom hon hem med hon hade även köpt halstabletter och nässprej. Tack mammsi, du är bäst! Vad skulle jag göra utan dig?

Nu ska jag nog kolla på lets dans, det kanske kan bli lite spännande :)

Jag känner mig ensam utan pojken på en fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0