trött, jobb, plugg, kaffe, stress, tuggumi, vadå halsbränna?

Jag är helt slut, kom precis hem från jobbet! Jag behöver sova, ge mig inte helg för då ska jag jobba, ge mig lov för då är dansskolan stängd, då kan jag inte jobba! MOHAHAHAHAHA!!!
I övrigt så har dagen varit bra, skolan gick bra, hade bara en lektion och vi fick veta förra veckans provresultat! Jag fick MVG, jag är så stolt över mig själv men även mycket förrvånad, som sagt samhällsekonomi är inte min starka sida, men jag lyckades ju bra iaf! :) Imorgon ska jag jobba igen, jag fasar för onsdag morgon, jag kommer vara slut men jag fasar ännu mer för torsdag morgon eftersom jag jobbar även på onsdag så som sagt på torsdag morgon kommer jag vara en mycket död människa!

Nu måste jag plugga, har ju prov i veckan, på torsdag tror jag och jag har inte börjat öva på alla 5000 miljaders fucking grundsåser än! Men jag börjar nu och klockan tolv ska jag sova!

Förresten, idag har jag drukit enorma mängder kaffe, vilket inte är likt mig och så har jag tuggat tuggimi så ja man kan väl säga att jag har lite halsbränna, ibland är jag väldigt osmart plus att jag nog borde sluta stressa!

Måste bara berätta att i mitt horoskop idag stod de att jag skulle boka en solsemester, det skulle verkligen inte sitta fel! Nej, nu till pluggandet och sen till sovandet så man orkar med morgondagen!


Jag gillar inte att sova ensam!
Hoppas på att älsklingen möter mig på jobbet imorgon så kan vi åka hem tillsammans,då blir jag glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0