trött, huvudvärk och kvällsöppet!

Dagen har varit bra, började med shopping på stan med Hanna, hittade mössa, vantar och en tunkia! Sen köpte vi en blomma till Jens, våran lärare och sen åkte vi till skolan. Väl i skolan så fick jag äran att bestämma över alla och vara chef, mycket bra och jag va duktig som alla andra också, allt gick strålande bra! Mammsen kom och åt och hon tyckte de var super gott!
Skulle ha hängt med ut ikväll men just nu har jag världens huvudvärk så jag har precis blivit matat med två panodil och en ipren! ÖVERDOS men mamma säger att det funkar och att jag inte kommer dö! Måste bara packa klart och sen ska jag krypa i säng!
Förresten, hade betyg samtal idag hade solklart MVG :)

Nu har skrytit nog och ska gå och lägga mig! Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0