torsdag och jobb imorgon!

Idag var köket som vanligt, verkligen allt som vanligt och vissa PMS ungar var faktiskt nästan trevliga! WOW :) Det känns konstigt, allt känns konstigt! Nästa vecka är sista gången vi är tillsammans men det är inte över än!
Efter skolan så lämnade jag in min mobil, kul 4 veckor utan min skatt, överlever jag med min reserv?
Sen hittade jag faktiskt en väska, fy på mig! Hittade även massa kläder men jag tänkte på min ekonomi och tänker shoppa riktigt mycket i Mars istället!!!

När jag kom hem så somnade jag, som vanligt! Men sen har jag faktiskt varit riktigt duktig och pluggat, jag är stolt över mig själv, en liten bit på väg! Jobbar imorgon så jag hoppas på att jag även hinner plugga lite där också när det är lungt och lite folk!

Jag ska lägga mig i sängen tror jag, har fått en himlans huvudvärk eller den är pågång känner jag!

Här är förresten min nya väska som ska invigas imorrn :)






Kommentarer
Postat av: Hanna

Mycket fin =)

2009-02-12 @ 21:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0