söndag

Nu har det gått många dagar, tordagens kvällsöppet gick bra, mycket bra till och med! Utgången var och bra, trevlig kom hem i okej tid, klockan var äver ett, kanske lite för sent för en torsdag! Jag mådde inge bra på fredagen, cola det var det som gick ner!! Efter skolan åkte jag hem till pojkvännen, kollade på två filmer Beck och Wallander båda var okej, sen somnade jag innan 23. I lördags jobbade jag och jag skojar inte när jag säger att det var mycket folk jobbade nästan ihjäl mig och kom hem helt slut och med värkande ben! Somnade väldigt fort även igår, vid nio! Stackars pojken! Tycker synd om honom jag bara jobbar och sover! Även idag jobbade jag gick upp 6.20 duschade och åkte till jobbet, slutade halv fyra och begav mig till bästis och åt en god middag, pasta, kyckling och sallad och en väldigt massa snack, mycket trevligt och väldigt givande!

Nu har jag precis kommit hem, är helt slut och sitter framför Beck och har HM-katalogen framför mig. Ska satsa på en tidig kväll men jag börjar inte förrän sent imorrn, vilket äntligen ger mig den efterlängtade sovmorgonen!!
Så, mitt liv är inte så spännande, det händer inte mycket allt är alltid samma!


Jag kan vara under, jag kan vara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0