som vanligt, tisdag!

Allt är som vanligt, Alina är tillbaka!
Hannas ljuva röst hörs över allt (även min)
Davids skratt ekar genom rummet.
Kim tjatar om Annika.
Polacken kommer försent. 
Diana är snart tillbaka hos oss, även om de bara är för en kväll.
Freddy skojar och är lika glad. 
Alla övriga är fortfarande lika omogna!! 
 
Jag va bara tvungen Hanna! :$

Efter skolan tog Alina och jag en sväng i stan, blev mycket skor tittande men inget inhandlades sen mötte jag mamma för att kolla på skidkläder men inte hittade vi något! Så efter två timmar på stan i ca 7 cm klack vilket inte mina fötter är vana med så gör det ont, men jag lever ju!

Ett stort grattis till Daniel som tog körkort idag! Super kul! :)


Nu sitter jag och lyssnar på Body work 8 och försöker hitta motevering till att plugga till andra delen av ekonomiprovet nästa vecka! Så nu ska jag ta tagi i det imorgon ska jag till tandläkaren! *ångest*
Nästa vecka ska jag på begravning, vad ska man ha på sig?

No stress!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahah det är lugnt =)

2009-02-10 @ 21:40:52
Postat av: Hanna

Vem Daniel??

2009-02-10 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0