skolan och begravning.

Skolan gick bra, har inte arbetat med Hanna på år och dar så det var väl dax nu, mycket trevlans :)
Klockan två var jag på begravning, så fort musiken spelades, en sån otrolig fin låt vet dock inte vad den heter, så började jag stor gråta. Men men, sen blev de inge mer på den fronten, men det var otroligt nära och de var väldigt jobbigt att se spec mormor å mamma så ledsna! Det är så otroligt, jag har inte fattat de än, jag tror bara att hon ska komma in genom dörren snart igen och säge "gulle dig!" Men det kommer ju inte hända, det vet jag men jag har svårt att inse att hon är borta, jag kan inte ta det till mig bara!

Nu ska jag gå ner och äta tacos sen ska jag packa och fixa som jag brukar!

Lev livet innan det är försent!!

Kommentarer
Postat av: Anna

<3<3

2009-02-18 @ 18:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0