sjuk på en torsdag

Nu har jag precis vaknat, somnade när jag kom hem och har sovit i tre timmar! Jag mår inge vidare alls! När ska jag bara få ta de lungt och känna mig riktigt frisk på samma gång,de vore ju underbart! Idag skulle jag ha träffat Anna och köpt en kortlek, men som sagt så känner jag mig inte på topp, har piss ont i halsen. Det är tråkigt, jag hade sett fram emot att träffa henne!

Imorgon åker farmor och farfar till Thailand, jag är riktigt avis, jag skulle som sagt behöva lite ledighet och framför allt lite sol! Funderar på att lägga mig i solariumet!

Nej, men nu ska jag nog ta mig en lång och skön dusch, sen ska jag sova! Imorgon är det skolan och sen jobbet som gäller! Slutar halv tio, det känns sådär! Men jag kommer ju inte vara fattig iaf specielt inte i Mars! ;) 
 
Om exakt 4 månader tar jag studenten! Undra vad som händer sen då? Kanske börjar bli dax att söka lite jobb eller vad tycker ni? Äsch, det löser sig


Mina bästa vänner just nu är te och halstabletter!



Och om livet är pest, fyllan den värmer bäst.        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0