onsdag

köksdagen har varit bra, haha! Hanna kom försent för även hon va hos tandis haha! När hon kommer så frågar hon kim som hon jobbar med så frågar hon
"Vad har du gjort?"
"Inget alls!"
"Näha, vad ska vi göra då?"
"Ingen anning!"

haha, förlåt men killen med koll! ;)

Tandis för min del gick strålande bra! Faktiskt, ska tillbaka om ett år och jag ska använda tandtråd tre dagar i veckan, minst och skölja med flourskölj några gånger i veckan! Så enkelt är det och sen får vi hoppas på det bästa, tandläkaren var super sött, önskar jag får henne nästa gång också, henne gillade jag :)

På vägen hem så pratade jag med bästis, mycket trevligt och väldigt givande som vanligt :)
Sen när jag kom hem somnade jag och sov i två timmar nu är jag vaken och ska börja plugga nu! Jag ska ska ska ska!!

Snart kommer min studentmössa, jippi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0