idiot

Jobb, jobb, jobb och vi får inte glömma att plugga och där imellan har vi skolan också. När ska jag få fritid? När jag inte behöver tänka på något annat än mig själv inte ens umgås med någon!! Jag behöver ensamtid nu, mer än nånsin tror jag! Tror även att jag kommer bli deppig typ nästa vecka och gråta mig igenom hela veckan, eller vad säger du Alina? På torsdag med lite alkohol i kroppen, dränka våra sorger. Vi kör på det! Men nästa vecka, haha då satsar vi! Då har vi grymt kul! Kryddkåta David, pajas Alina, pratiga Hanna, ego Jenny och kreaktiva Kim! för fan! :)

Igår jobbade jag, idag jobbade jag imorgon är jag ledig! Ikväll ska jag plugga va tanken men nu har jag ont i huvudet och är otaggad så jag lyssnar på ABBA istället, haha hur ofta händer de, så varför inte? Sitter å laddar upp inför melodifestivalen sen är det dax att gå å sova ställer klockan tidigt och pluggar imorgon istället!


If you want my future forget my past!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0