helt vanlig onsdag

Idag är en såndär riktigt trött seg dag, utan smink och mjukisar! Gårdagens jobb gick fin fint! Fick ledigt idag, TACK GODE GUD! Tror dock att jag håller på att bli sjuk, nu igen har jätte ont i halsen och känner mig inte alls på topp, men de är väl sånt man får ta. Alla är sjuka, halva klassen idag va borta så vi var bara fyra i köket idag, de var lite gäster så läget va under kontroll! Alina jag saknar dig ju!!!!

Nu ska mammsen och jag åka och leta efter en ny skidjacka till lilla mig, hoppas på att hitta någon, kanske på rean? Det vore ju super bra. Sen ska jag plugga, har prov imorrn och har inte ens börjat...

Återkommer senare :)

Folk ändras!

Kommentarer
Postat av: Alina

Saknar dig också. Min filur :P

2009-02-04 @ 20:24:07
URL: http://alinap.blogg.se/
Postat av: Anonym

ooho, yes! jag är en filur och jag har massa att berätta!

2009-02-05 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0