grattis bästis!

Jaha, idag har jag träffat Pux, mycket trevligt! Köpte en biljett till hennes skiva den 29 Mars temat är glitter och glamour, kan bli spännande! :) Jag köpte lite grejer, en enkel svart tröja, nageldekorationer och strumpor :)
Jag måste berätta, idag kom mIn studentmössa! UNDERBART!! Nu är det nära, jag vill men hela min kropp skriker ångest, ångest!! Förresten, Pux och jag bestämde att vi skulle ut på min födelsedag eller ja den 14 de är snart! :) sen kom jag nog även på att jag saknar kyrkis och dom små konfimanderna att ta hand om! Så hur ska jag reda ut detta problem? Jag får kanske ta mig en sväng förbi kyrkis någon dag när jag har tid!

ETT STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS SOM FYLLER 18 IDAG, NU JÄKLAR BLIR DET PARTY STUMPAN!
Även ett stort gratis till mammas man som blir 41 idag! Grattis!!

Nu ska vi äta semlor! Fast jag gillar inte mandelmassan!
Gud vilken bra dag, jag känner mig nästan lite glad och ja!

     



Dagens låt som spelas om och om på min dator!

So what I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm havin more fun
And now that were done
I'm gonna show you tonight
I'm alright
I'm just fine

And you're a tool so
So what
I am a rock star
I got my rock moves
And I don't want you tonight


Bästis, ring eller smsa när du ser detta och har tid! Om inte idag, så ring imorgon! Jag vet att du läser det här!  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0