borta bra men hemma bäst!

Semesterna va strålande bra, mycket mysig och nu känner jag mig utvilad och nästan pigg eller där tog jag nog i lite väl mycket! Men ja efter en vecka med tidiga kvällar men även att gå upp tidigt på morgonen och en hel del skidor men även en hel del vila och sova så känner jag mig pigg!
Älsklingen och jag åkte hem från Sälen igår, med tåg! Va inte hemma förrän halv tolv inatt, både va helt slut men efter en dusch så kände man sig fräsch och nästan pigg men vi somnade så fort vi la oss ner i sängen!

Nu måste jag börja fixa allt som jag ska, packa upp väskan, fixa naglarna, slå in paket borde även kolla kontot, hur mycket lön jag får! Sen ska vi bege oss in till stan på Annas 18 års fest!
Förresten, GRATTIS ANNA på 18 årsdagen i efterskott! och GRATTIS till körkortet!!!


Ikväll blir det även utgång vet dock inte vad jag ska ha på mig, funderar på den nya tunikan! Men vi får väl la se!

Borta bra men hemma bäst!


Kommentarer
Postat av: Anna

TACK TACK!! NU BLIR DET ÅKA AV! ;)

2009-02-28 @ 12:35:44
URL: http://annawallmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0