bal och studentklänning!

Nu har jag precis prövat min balklänning som jag hade när jag gick i nian, vi ska nämligen ha bal den 20 Maj så som sagt så testade jag den men det va inge bra! Haha, min älskade pojkvän sa att om det var tant tema så skulle jag passa in. Tack älskling! Nej, men så farligt är det inte men jag känner ändå för något annat! Så som tur var så kom bästis med lite tips, vilket var väldigt behövligt! Haha, jag ska ligga i tränning till i början utav Maj å sen så ska jag köpa två klänningar, en till studenten och en till balen!
Plugga var inge kul så nu kollar jag på arga snickaren istället! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska vi träna och köpa klänningar tillsammans Jenny =P

hahahah jag har inte ens tänkt så långt =/ =P =)

2009-02-11 @ 22:36:30
Postat av: j

klart vi ska, vi börjar stenhårt efter lovet! simma, simma, simma och en massa promenader!!

2009-02-12 @ 20:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0