underbart!

Då var julen över, jag hade en super mysig julafton med familjen och mormor, morfar och moster bästa julen på länge! På kvällen kom min prins och jag fick precis vad jag hade önskat mig i julklapp! Dom här dagarna efter jul har gått åt till att välja möbler på IKEA handla möbler och flytta! Igår fick vi hjäp av våra underbara föräldrar att frakta möblerna från IKEA och upp till lägenheten, soffan blev kanon bra, sängen och sängborde älskar jag tror aldrig att jag har sovit så bra i någon säng som jag gjorde inatt. Även köksbordet och köket är jag nöjd med, vi valde ett mindre bord med endast två stolar som står framme sen köpte vi två ihopfälbara stolar som man kan ta fram om vi får gäster, det var bra mycket billigare än det andra som vi kollade på, som vi både gillade jätte mycket med nja ett bord och stolar för 3000 var inget som lockade just nu, vi kanske ångra oss om några månader isåfall gör det inget för det här bordet + stolarna vi köpte var så billiga. Men just nu måste vi köpa massa andra saker, TV, TV bänk och soffbord saknas fortfarande, kanske blir en tur till IKEA och någon TV affär imorgon! Hoppas att min sambo är ledig imorgon, woho jag älskar det ordet redan!

Jag ska snart börja med middagen så den är klar när älsklingen kommer hem, det får nog bli pasta med baccon sås idag!

Usch, jag måste verkligen köpa en ny lampa till vardagsrumet en glöd lampa som bara hänger är inge mysigt, det suger.

Förresten, ikväll kommer A och D på besök vi ska visa upp vårat nya boende :)
Hoppas på att bästis kommer imorgon!

Jag saknar mamma redan! Som den mammagris jag är så kommer det bli jobbigt att bo utan henne! Hon ringde och väckte mig imorse och ville bara säga att hon älskade mig. Min mamma är bäst! <3

Nu har julen varit snart är det nyår nu längtar jag efter värmen, jag behöver sommar, sol och fyra veckor semester!

Kommentarer
Postat av: hanna

jag måste också få komma förbi nån dag =)

2009-12-29 @ 15:39:43
Postat av: Jenny - Min kamp mot min vikt.

Hej

vill du ha hjälp med designen? Så bara kontakta mej. Gör designer gratis.

Ha en bra kväll

2009-12-29 @ 16:45:10
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/
Postat av: Diana

Visst är sambo ett fint ord? Det var länge sedan vi sågs, och så mycket har hänt. Måste komma och hälsa på er någon dag ju! Kramar

2010-01-09 @ 16:30:31
URL: http://diraal.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0