Lördag

Dålig uppdatering men så är det väl med det! Har jobbat Tisdag, Onsdag, Torsdag och sen blev det ett extra pass på Fredag, jag som hade sett fram emot lite "lång ledigt" att det blev en lååång helg med ledig Fredag, Lördag och Söndag men icke blev ju jobb i Fredags och ska även in till Dans comp och jobba imorgon men det är bara några timmar så det är okej, sen blir det lunch med pappa som jag nog träffade senast i Augusti på lille brors konf! Tiden går fort när man har mycket att göra. Dagen har varit bra idag prinsen och jag tog sovmorgon och låg bara och myste i sängen länge, länge sen blev det julmarknad här ute på Dalarö med familjen super mysigt! Kvällen har varit lugn och mysig riktigt härigt faktiskt!

Förresten i Fredags köpte jag ny mobil, den är jätte fin och än så länge gillar jag den, den var billig och det passar min ekonomi bra trots att jag jobbar och jobbar så vet jag inte var alla pengar tar vägen, men jag är inte så specielt kräsen, bara jag kan ringa och skicka sms, det är liksom det jag behöver. En kamera har jag och även likaså en ipod! Så mig går det ingen nöd på!

Sony Ericsson W595
Först var jag lite sugen på den här, fast en annan färg men lillebror berättad att  flera av hans kompisar har en sån och att den ofta går sönder. Även min prins avråde mig till att välja den.





Samsung GT-S5230
Var även inne ett tag på den här där Samsungen men jag gillar ju ericsson och samsung vet jag inte riktigt vad jag tycker om.





Sony Ericsson S312
Tillslut blev det den här, jag slog till och med till med en rosa! Den funkar toppen för mig jag kan ringa och sms även lyssna på muski om jag vill det, kan väl även ta kort även om inte kameran är den bästa men det får funka. Helt klart prisvärd, tills jag hittar någon som jag verkligen vill ha!

Nej, nu är det dax att sova klockan ringer halv åtta imorgon då är det bara upp och åka till jobbet som gäller. Sen är det ytterligare en lång arbetsvecka. Jag vill ha lite ledig känner jag och helst åka en sväng till värmen. Det skulle inte sitta helt fel nu!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0