för många bollar i luften nu!

Dagen har varit bra, jobbet gick strålande om jag får säga det själv, jag trivs som fisken i vattnet, roliga och härliga arbetskompisar har jag också :)

När jag kom hem var det bara att sätta igång, började göra saffransskorpor som nu är klara och står i ugnen för att torka ordentligt över natten. Pepparkakshuset står ihopsatt, haha mamma blev förvånad att jag lyckades sätta ihop det, blev nämligen så mycket bättre när jag gjorde det, inte alls lika mycket socker som rinner på huset, men glacyr och godiset ska jag sätta på imorgon. Nu står apelsin marmelade på spisen och kokar. Känns så skönt att f & f och m & m julklappar är klara så fort sockret är ner blandat.

Nej, nu är det mys i soffan med mamma framför Bonde söker fru!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jenny!

Du bakar där för fullt! jag är avis! Vill oxå!



P.S. Imorgon kommer jag att landa hem:D

Puss&Kram

2009-12-18 @ 23:50:38
URL: http://alinap.blogg.se/
Postat av: Hanna

jag saknar er båda två <3

2009-12-19 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0