andra advent.

Har jobbat idag, det blev bara 3 1/2 timme så det känns okej. Efter det lunchade jag med pappa, bror och min prins. Handlade även några julklappar vilket känns skönt att ha klart!
Vi kom hem vid fem och sen dess har jag bara suttit i soffan och tagit det lungt, är så himla trött. Känner verkligen hur min kropp skricker efter att få vara lite ledig och sova mina ögon verkligen svider av trötthet. Fy tusan undra när man ska få lite ledigt. Men jag har haft en toppen helg super mysigt, jag känner mig riktigt lycklig!!

Nu ska jag gå och sova, har en tuff vecka framför mig upp klockan fem varje dag, jobbar 6-14.30 ser inte fram emot det, haha jag är ingen morgon människa men ingen kvälls människa heller, en sov människa skulle passa på mig jag älskar att sova!!

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

jenny jag saknar dig..! <3

2009-12-09 @ 09:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0