23 december

Usch vilken stressig dag det här har varit! Förresten, igår blev vi med lägenhet. Helt underbart kontraktet är skrivet och nycklarna har vi fått. Jag är lycklig!! Det känns kanon det här! Min prins och jag åker till Ikea på Lördag för att handla små saker och även kolla efter soffa, sängram, köks bord och stolar! Det är mycket som ska inhandlas men det ser jag fram emot vi får hjälp på söndag att ta hem allt från affären av våra kära föräldrar. Det blir bra då har jag en vecka på mig att fixa där hemma i lägenheten innan jag börjar jobba heltid! Allt känns så bra!!

Men idag har kännst riktigt stressigt, slutade jobbet 13.00  träffade pappa och bött julklappar. Sen handlade jag den sista klappen till älsklingen och trängdes runt bland alla andra galna människor!
Sen bar det av till frisören vilket jag kanske inte riktigt hade råd med men det behövdes och det känns fräscht nu allt slitet är borta! Sen bar det hem, eller vad ska man säga? Hem till mamma hem till Dalarö där jag har bäddat rent i sängen och städat mitt lilla hus.

Nu har jag tagit en lång dusch och sitter och myser i soffan framför Gladiator!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis till er!! Är verkligen glad över att ni fick en lägenhet, och speciellt att den är i min och Antons port :D

Nu ska vi spendera betydligt mer tid tillsammans, räkna med det!



Welcome to my, Antons and Elles neighbourhood ;)



puss sötnos och god fortsättning

2009-12-26 @ 06:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0