tisdag den 4 augusti

Nu har precis ätit middag, har varit ledig idag efter fem dagars stenhårt slit! Men imorgon är det bara på det igen!
Min dag har verkligen inte varit bra, vaknade halv tio av att mamma satt nedanför mitt fönster och rökte, ingen härlig lukt att vakna till! Försökte ta tag i mitt otroligt dåliga morgonhumör och bestämde mig för att ta en lång dusch och tvätta mitt extremt äckliga hår, väl i duschen så upptäcker jag att schampot nästan är slut och jag blir mer eller mindre galen men tänker att dagen inte är förstörd om jag äter frukost, så ny duschad och påkläd går jag ner och ska äta frukost, men smöret är slut, så det fick bli en banan. Då blev jag verkligen tokig och det fick självklart mamma höra, om hon fick! Sen gick jag ut och skulle njuta av solen, efter en timme så händer det mest osannolika! Min mobil ligger på kanten av solstolen och ett vatten glas står under, och gissa vad som händer? Jo självlart så åker mobilen ner i glaset, kul kul kul! Nu är mobilen förstörd och jag får låna älsk tele!  Sen bestämer jag mig för att åka in till stan och ge mig ut på lite shopping, jag hittade två tröjor som jag blev kär i, den ena visade de sig att den va trasig när jag skulle betala den och det var bara den som fanns i st 38! Som tröst blev jag kär i en annan tröja, testade den men det var lite för liten och självklart fanns den inte i Medium, ja, det var ju det som om det här va min tur dag!? Men jag kom iaf hem med en kofta, en by BH och schampo! Igår shoppade jag också, en tshirt kostade 40 kr, och ett jätte söt linne för 99! Jag har nog gjort en del fynd, men jag är inte riktigt nöjd, jag förälskade mig i en väska idag men hann inte riktigt köpa den idag, skulle nämligen möta älsk som har tagit ledigt onsdag-fredag för att hjälpa till med flytten imorgon!
Det får nog bli en lite shopping på torsdag efter jobbet, hoppas hoppas jag hittar väskan i haninge!

Nej, nu ska jag packa inför Idre och sen packa ihop alla mina saker inför flytten som sker imorgon medans jag jobbar!
Kommer nog bli väldigt dåligt med uppdatering vet inte när vårat internet sätts igång där ute, det får vi väl la se!

På fredag drar jag till idre, jag längar så, det kommer bli så skönt att komma bort från allt som har med jobb och flytt att göra!! Sen att det är med väldigt trevligt sällskap är ett stort plus!

Det bästa i livet är gratis!

Kommentarer
Postat av: anna

Fredag Fredag Fredag! <3

2009-08-05 @ 10:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0