måndag!

Helgen var helt okej, otroligt skönt att vara ledig på en helg! Fredagen tillbringades med världens bästa Anna! Mycket trevligt, som alltid! :) Va rätt seg i Lördags, men efter en cola hos min kära vän blev det bättre, senare på kvällen under farmors kräftskiva mådde jag allt förutom bra, men det var väl helt okej! ;) Gott med kräftor och med älsklingens sällskap så funkar det mesta!

Köpte busskort i Fredags, inte alls kul! Verkligen inte. 1200! *yes, jippi* Imorgon ska jag betala Italien 1780 kr fattigare, men jag ska ju jobba på Dans comp imorgon, så det ska bli härligt, jobbar dock bara fyra timmar men det är ju alltid något! Efter det åker jag hem till min sötnos på onsdag blir det nog en träff med min kära vän P och sen ska det handlas ny mobil! Ännu något som lär gå på minst 2000! I dont like it! Men men, på Torsdag blir det jovv, likaså på Lördag och Söndag! Men det känns bra, jag gillar att jobba, men jag gillar inte att jobba på helger men sånt är livet!

Nej, nu ska jag kolla på mobiler och mamma ska hjälpa mig att sätta upp lite lampor nere hos mig!

Imorgon fyller min sötnos H 19! Wohow, och snart fyller jag 20 och det medför ju en hel del grejer! :)

Jag vill flytta hemifrån, vart ska man bo? Men jag har mina planer, jag vet vad jag vill!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0