tillbaka nu igen!

Evigheter sen, helt klart! Jag har haft mycket att göra och vårat internet kom inte igång förrän i Måndags! Flytten gick bra, Idre var mysigt och otroligt trevlig, jobbet är mycket men äntligen är jag ledig, Ikea är kul och har helt okej köttbullar, men med trevligt sällskap så funkar allt! Dom ringde även från dans comp och frågade om jag ville jobba, och det vill jag verkligen, absolut göra! :) Jag älskar det jobbet, jag trivs riktigt bra där! Så vi får väl se hur allt slutar, hur mycket jag får jobba på dans comp och om jag ska jobba något här ute på dalarö, lite pengar kommer väl rulla in, hoppas jag! :) Måste även sätta igång att söka fasta jobb, men vad tusan vill jag göra och vad vill jag jobba med?! Hur som helst så löser det sig nog! Förresten, igår träffade jag Elle som jag har saknat dig B! <3

I helgen blir det landet, det ser jag fram emot, det kommer bli både trevligt och mysigt, som sagt jag ser fram emot det.
Imorgon ska jag träffa min vän Hannis! Saknar Alina som har flyttat till Umeå för att plugga, det ska nog allt vara du till en sån sak, du är saknad! Kom snart hem så kommer jag snart och hälsar på!


Vad vore min sommar 09 utan er och erat stöd?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finn bara två av oss, och det är vi! <3

2009-08-27 @ 15:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0