Inlägg från en mycket arg jenny

Jag är arg, tokig, fruktansvärt arg!! Satt precis och åt mat när jag berättade för min mamma som förövrigt sitter och är enligt mig otroligt överdrivet orolig över svininfluensan, vilket jag tycker är fel! Får man den så får man de, inte mycket enligt mig att göra något åt, sen är det givetsvist självklart otroligt hur vi som lever i Sverige kan läsa i tidningen idag att sjukhuset inte har plats, tre är på sjukhust och sen finns ingen plats en ligger till och med på sjukhus i Danmark, det är skam! Det är skandal enligt mig, men man kan inte oroa sig över saker man inte kan styra över, ska man tex gå runt och vara orolig för att man får HIV, eller hepatit. Nej svin influensan har gått över styr! För nått år sen var det fågelinfluensan och nåt år innan var det galna kosjukan. Alltid är det något.
Men nu till saken jag var arg över, min mamma har valt att bosätta sig mitt ute i ingen stans och jag jobbar! Kvällar och slutar klockan tio, och självklart går det ingen buss 23.19 som skulle passa mig, nej men det går en 22.19 och 00.19 vilket då kan leda till att jag får problem om jag då en dag jobbar i stan och dagen efter börjar sex ute på dalarö. Då måste jag komma hem och då kläckte hon ur sig att hon får väl hämta mig någon gång men det går inte varje vecka. Hur ska då problemet lösas? Jo, jag får helt enkelt ta körkort, smart av henne, men hon har tappat bort mina papper, hon vill inte ens köra med mig, hon tänker inte heller betala körkortet. HAHA, synd räkna med att du får hämta mig, minst två dagar i veckan. Jag är så upprörd, jag var helt från början emot att flytta hit, så nu du lilla mamsen, ta dit ansvar och stå för vad du valde att göra och se då till att hämtra din dotter fram tills dess att du kör med mig och hittar mina papper.

Nu sitter jag i soffan och är sur, och jag visar de, vilket känns bra, mycket bra.
För sån är jag!


Wallmark, nu lyssnar jag på våran låt, den får mig lugn!

Det finns bara två av oss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Helt otroligt! Den började spelas när jag läste ditt inlägg! Ödet?!

Men nu får du ta och sluta! I skrivande stund så skickade du mess till mig!

Får ta och styra upp det här nu! <3

2009-08-31 @ 19:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0