yeah!

Dålig uppdatering, jag vet! Jag lägger ner all min tid på säsong tre! ;)
Tisdagen var super bra, haha undra hur många ungdomar som säger att skolan var super bra?
Jag har längtat i över två veckor på den tiden som dök upp där när vi sitter och har genomgång! Skratten, skratten skratten! Tänk, det är bara du och jag, Alina som skrattat åt sånt min älskade sen förstod ju även dom andra! Haha, det är humor! Riktigt kul, och jag blir ju så himla röd! Men haha, vi har ju svaret på det också! ;)

"Jag är en mogen och vuxen kvinna!"
"Ja, och nu står hon i famn med en annan man!"
*asgarv*


Idag var det praktik som gällde! Nästa vecka ska jag vara där på kvällen eller iaf en dag ska bli kul!
På tåget träffade jag Diana! Härligt att det sa plopp och inte klick! :D

Nej, nu ska jag ägna lite tid åt att typ göra inget, ska väl snart gå och lägga mig.

Jag är glad att du finns!

Kommentarer
Postat av: Diana

Antar att jag blir korstförhörd! =)

2009-04-26 @ 18:13:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0