vår, värme, pengar, livet, jobb livet är som det ska!

Praktiken går bra, det har börjat en tjej som jag jobbar med nu i köket, härligt med någon på samma nivå och som man kan prata lite med :) Men jag tar för mig! ;)

Idag fick jag min deklaration eller jag vet faktiskt inte vad det heter, iallafall så kommer jag få tillbaka exakt 5948 kr! LYCKAN ÄR GJORD! Haha, jag överlever finanskrisen som jag har märkt av så otroligt mycket, livet leker.

Jobbsökandet och den eviga trötthete samt huvudvärken pågår fortfarande...

Våren och värmen har kommit och det är underbart! Snart snart snart sommar! Jag märker verkligen på mig själv att jag blir mycket gladare såhär års, verkligen! Hela grejen med att jag snart har påsklov gör även saken så mycket bättre!


Några människor kommer in i ditt liv för en period, för att det är din tur att dela med dig, att växa eller att lära!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir också gladare)) Idag var det super varm!))

2009-04-02 @ 21:44:42
URL: http://alinap.blogg.se/
Postat av: jenny

yes, vad sägs om en promenad någon dag ute i vår solen?

2009-04-04 @ 21:10:16
URL: http://jennyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0