tisdag!

Det är helt sjukt, varför har jag ont i halsen? Det blir verkligen inte bättre!
Igår jobbade jag typ inga människor alls där, sjukt tråkigt! Men väldigt lätt förtjänta pengar, helt klart!

Fick även med mig massa mjölk, grönsaker och bullar hem eftersom det är påskstäng nu i en vecka!
Till frukost idag gjorde jag en blåbärs smoothie sen blev det är lång promenad med vovven och sen lite sola ute på altanen! Nu ska jag klä på mig och gör något åt mitt hår som står åt alla sidor.

Sen måste jag nog börja skynda mig lite eller nja kanske inte ska vara hos Anna klockan fyra för att sen göra något super hemligt som jag inte ens får veta.



Underbara sommar, kom fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0