sånt är livet!

Jag kan inte sova, är pigg som jag vet inte vad! Hostar som en galning, jag är snart knäpp!

Imorgon är det en normal vecka, skola måndag och tisdag jobba måndag praktik onsdag, torsdag och fredag! Känns skönt att vara tillbaka i dom gamla banorna igen! Det är faktiskt inte många "normala" veckor kvar nu, så jag ta vara på tiden!

Imorgon åker min prins bort med skolan i en veckan, fast han kommer ju hem igen på fredag så det ska väl gå bra det!

Inga planer för helgen alls faktiskt, känns skönt men lite små tråkigt, någon som vill hitta på något? :)
Jag får väl försöka sova lite nu, ska ställa klockan på lagom tid imorgon och gå på en långis, börjar inte förrän vid halv ett! Super skönt, nej nu ska jag stänga av datorn och sen sova! Jag hatar att sova ensam och den här helgen gick alldeles, alldeles för fort!! Men vad var det jag sa? Skönt att komma tillbaka till gamla vanor? Jag tar tillbaka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0