onsdag

Idag var en seg dag, mycket seg! Mådde inge vidare imorse, inte alls faktiskt!
Gårdagen var mycket lyckad, började med skvaller hemma hos Anna, vidare till medis och tog en öl, Elle kom det blev ytterligare en öl, Dennis och Erik kom! Vi gick vidare och stannade och ytterligare en öl dracks! Sen gick vi vidare till restaurangen åt och drack och blev kvar där resten av kvällen och fick sällskap av bland annat Sofie och Tess mycket trevligt måste jag medge!

Har nyss hjälpt pojken med att göra klart hans projektarbete, jag är så snäll! :)
Nu måste jag packa för imorgon ska vi åka till Sälen, mys mys! :)

Min röst mår inge vidare bra!

TVN FUNGERAR INTE, VAD SKA VI GÖRA? LIVET GÅR UNDER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0