Måndag, skola, jobb, sova.

Jag blir galen, nätterna är värst! Jag hostar så jag håller på att spy, inge roligt alls!! I lördags var jag nog med om den hemskaste hostattacken nånsin jag låg typ 30 cm med ansiktet mot min älskade pojkvän och människan vaknar inte alls, fast jag hosta så jag trodde jag skulle dö. Men icke! Skönt att man inte stör någon förrutom sig själv då!

Kom nyss hem från jobbet, fick åka bli hem med mamma och hennes man! Dom hade varit på fotbollen, HIF-DIF! Mamma va glad att bajen vann, äsch vad fan den bjuder vi på ;)


Skolan va mysig, haha eller nja kanske inte men skönt att se allt igen och vara tillbaka på gamla banor!

Grattis Anton som fyller 18 idag! :)

Anna, hoppas du får det kanon dom här dagarna, slit inte ihjäl dig ;)

Nej, nu är det dax för mig att krypa ner i kojs och sova lite!
Förresten, lyckan är gjord!!! Senaste säsongen av one tree hill går på måndagar vid tio! Perfekt nu när jag inte börjar förrän vid ett, Yeah! Det gjorde min dag!

Du kan inte få allt du pekar på hela tiden, väx upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0