lördag, helg, jobb, lov!

Dagen har gått bra, har jobbbat från 8.30 till 17.30 så jag känner mig duktig och stolt över mig själv, men jag är sjukt trött!
Kvällen blir nog lugn framför TVn riktigt skönt!
Jag har nog inge mer att skriva, förrutom att jag är väldigt trött på att försöka och jag tänker ge upp helt nu! Det är ingen ide för jag får verkligen inget tillbaka, då kan jag lika bra skita i det, vilket jag helt kommer göra nu! Det tar bara en massa energi och jag blir bara trött och besviken. Det visar det verkligen vem som är vem.
Pojkvännen fick nyss ett samtal från en inte alls nära vän som undrade om vi ville komma över, mycket trevligt! Men dock va vi rätt långt ifrån varandra!  Så, ja de märks ju rätt tydligt. Jag är trött, jag ger upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0