borta bra men hemma bäst!

Äntligen hemme efter några sjukt underbara dagar i Sälen! Åkte skidor i fredags, perfekt skidväder dock ingen sol men lagom varmt! Åkte även skidor i lördags eller jag åkte tre åk och sen satt jag på toppen i solen, klarblå himmel! Underbart härligt!! Men efter 4 timmars solande så kan jag säga att mitt ansikte verkligen inte mådde bra och mamms snackade om att snön reflekterade solen så det tar ännu mer, hur som helst så har jag fortfarande ont i ansiktet och ser ut som en tomat! Hoppas på att jag har en snygg ansiktsbränna imorgon och att det röda är borta!

Nu ska jag nog hoppa in i duschen sen blir det nog till att bänka sig framför en film, funderar på den på trean Dina, mina och våra den verkar vara lite små rolig! :)

Borta bra men hemma bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0