torsdag.

Idag är det torsdag, som vanligt börjar dagen 7.30 med kök till 14.30. 15.00 drar filosofin igång, idag var det värst, jag fattade inget alls, förrutom att vi har läxa som ska vara inne om tre veckor, det ser jag fram emot! Men den här gången ska jag inte skjuta upp den har faktiskt redan gjort en del!!

Tisdagen den 14 oktober var en väldigt speciel dag! Min underbara pojkvän överrraskade mig med 20 stora röda rosor :) :$ jag är så kär! :$

Igår jobbade jag och inte mycket blev gjort när jag kom hem, tyvärr även fast jag har en miljard grejer att ta tag i! Kanske mest och störst av allt, mig själv?! Men dom senaste dagarna har jag varit ovanligt lycklig, inget stoppar mig!! Jag tror helt klart att det är min omgivning som får mig på såhär bra humör!


I'm falling even more in love with you
Letting go of all I've held on to
I'm standing here until you make me move
I'm living for the only thing I know !!

vad ska man säga, vad ska man göra, vad är meningen?
Frågan är vad gör du om tio år?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0