tisdag

Igår arbetades det och idag fick jag tack och lov sluta tidigare, redan klockan 12 faktiskt, riktigt skönt! Hanna å jag har planerat våran tårta det blir en marängbotten med daimchokladmousse på och sedan dekoreas det hela med färska jordbuggar och hacka daim, det ska bli intressant!! Men jag tror på det! :)

Jag är riktigt stolt över mig själv faktiskt, har just lagt ner dom tre senaste timmarna på att faktiskt göra klart min köksläxa det slutade med att det blev 14 sidor, blir det inge bra betyg, då jäklar!! Men jag har faktiskt två små frågor kvar som jag inte har en aning om så jag ska fråga någon lärare imorrn, man måste få fuska.

Jag saknar några mycket nära vänner som jag inte har träffat på en lång tid. Jag ber om ursäkt för att jag har så mycket annat just nu, plugg och jobb det tar verkligen all min tid! Men snart är det lov, då blir det dans av, ojoj! Skojar inte!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0