sånt är livet.

Ännu en kväll som har "slösats" bort åt att plugga, men dock inte lika många timmar som dom andra kvällarna har blivit. Har även haft ett långt samtal med Ellinor idag, givande!!

Som vanligt är jag helt slut, som alla andra Torsdagar, börjar halv 8 och slutar halv 6 avslutar dagen med filosofi, inte den lättaste kursen efter en jobbig dag i köket. Började dagen men att höra av David, med att höra " Du ser helt död ut!" Tack!! Dagen fortsatte med komplimangen " du pratar alltid, din mun går hela tiden, vilket är possitvit för då har man alltid någon att prata med och lyssna på. Du är aldrig tyst,  men det har varit  större delen sen vi började. Mår du inge bra?"

Jag tycker att det alltid är trevligt när folk märker att man inte är på topp och bryr sig, vilket det verkligen märks på mig eftersom munnen annars går i 130! Men ikväll satsar jag på en tidig sovkväll! Mår jag såhär imorrn så vet jag tusan om jag inte är hemma imorrn, men det återstår att se!!

Hoppas på att pojkvännen kommer imorrn, men det kanske inte är någon vidare ide nu när jag är sjuk, men det återstår att se som sagt! Efter fem dagar ifrån honom så är han ganska lagom saknad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0