onsdag

Skolan har gått strålande bra idag, känner mig riktigt bra Hanna och jag är nog ett riktigt bra team! :)

Efter skolan gick jag som vanligt hem å skulle plugga med somnade i soffan och vaknade ungefär tre timmar senare vilket resulterade till att jag är pigg nu vilket inte är särskilt bra!! Men jag är också lite solt idag, har faktisk gjort klart samhällskunskaps tentan med lite hjälp från min mor, så det känns bra! nu ska jag bara skriva den på datorn med det hinner jag med i helgen!!

Denna dagen till ära så fyller Kalle 18! GRATTIS!!! :)
Men han är ute på en båt och kommer inte tillbaka förrän i December, vilket jag inte visste alls, men du är då välkommen hem till kylan i Sverige igen!!



Jag saknar min älskling!! Jag tycker väldigt illa om att sova ensam faktist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0